Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

ΑΠΟΚΡΙΕΣ (ΜΕΡΟΣ Β΄) - Κλόουν


Το έναυσμα για την ενασχόλησή μας με τους κλόουν δόθηκε με την ακρόαση ενός υπέροχου τραγουδιού… 





Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους…και στο ολοήμερο ζωγράφισαν ομαδικά έναν κλόουν και άλλαξαν τους στίχους του τραγουδιού, προσαρμόζοντάς το κατάλληλα!

Είναι άραγε οι κλόουν πάντα χαρούμενοι; Την απάντηση μας την έδωσαν πίνακες ζωγραφικής που απεικόνιζαν κλόουν με διάφορα συναισθήματα. Τα παιδιά μέσα από την έκφραση του κλόουν προσπαθούσαν να καταλάβουν το συναίσθημά του και να το αντιστοιχίσουν με την κατάλληλη λέξη…

Στη συνέχεια χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και καθεμία επέλεξε ένα συναίσθημα (χαρά-λύπη-φόβος-θυμός) για να το αποδώσει στον κλόουν που θα ζωγράφιζε. Τα αποτελέσματα της συνεργασίας κάθε ομάδας ήταν εντυπωσιακά!

Ολοκληρώνοντας τις ομαδικές εργασίες, συγκεντρωθήκαμε στην παρεούλα για να συζητήσουμε και να καταγράψουμε τα γεγονότα και τις συνθήκες που μπορεί να προκάλεσαν τα συναισθήματα κάθε κλόουν

Τέλος κάθε παιδί χρησιμοποιώντας παστέλ και νερομπογιές έφτιαξε το πορτρέτο του κλόουν με τον δικό του τρόπο…





…. αλλά και τον δικό του κλόουν-κούκλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου